Kireçlenme Ne İyi Gelir

Kireçlenme, kemiklerin ucunda konum saha kıkırdak dokunun zamanla aşınması ve yıpranması ile ortaya çısoy bir rahatsızlıktır. Giderek kötü durumatlar gerçekleşebilir. Kemikler parçalanarak eklem ortamında birikmeye başlayabilir. Bu hatır vücutta iltihabi bir süreci ve sonrasında ağrı ataklarını ortaya çıavratr. 40 yaşın üstündeki bireylerde henüz bir araba görülür. Hatta çetin ağırlık kaldırmak üzere güçlü fiziksel hareketlerde mevcut insanlarda, henüz bir araba rastlanmaktadır. Eklem kireçlenmesi, eklem hastalıklarının da bel kemiği nedenlerinden biridir. Kireçlenmeden diz, kalça, boyun, bel ve başparmak eklemleri etkilenir. Evetşın artması, aşırı kiloluluk, eklemlerin aşırı kullanımı ve kalıtım bilimi yatkınlıklar riski fazlalıkrır. Eklem Kireçlenmesini Önlemek İçin Beslenme Önerileri Mebzul mebzul su tüketin. Sutaş, eklemlere bindi sağlar. Bu yüzden her gündüz en azca 8 çamçak su derunmek gerektiğini ihmal etmeyin. Suyun haricinde süt, kefir, ayran üzere yüksek kalsiyumlu besinler bile, kemik sağlığına katkı sağlar. Göverti ve sonuç tüketin. Kemik sağlığı derunin, vitamin ve minerallerin tartılı bir şekilde aldatmaınması önerilir. Bu yüzden vitamin ve mineral kıymeti yüksek olan göveri ve meyveleri beslenmenize ekleyin. Evetğlı kırmızı et tüketimini azaltın. Kırmızı et tüketimi, hayvani proteinlerin bir araba çalımı sonucunda idrarla yan yana kalsiyum atımını fazlalıkrır. Kemik sağlığını mukayyet olmak derunin kırmızı et tüketimini azaltın. Bunun alegori fasulye, mercimek, bezelye üzere protein bakımından ensesi kalın bakliyatları beslenmenize ekleyin. Evetğlı balık tüketimini fazlalıkrın. Omega 3 bakımından ensesi kalın olan yağlı balıklar, eklem hastalıklarına karşı çok etkilidir. Hamsi, somon, orkinos üzere balık türlerinin tüketimi, kemik sağlığını yapıcı yönde etkiler. Yeşil çkamer derunin. Yeşil çkamer, eklem kireçlenmesinde yapıcı etkilere sahiptir. Antioksidan ve anti-inflamatuar etkilere malik başüstüneğu derunin, kemiklere bindi evet. Hatta kireçlenmeden meydana gelen dertlara ve şhizmetkinliğe bile uz gelir. Kalça kireçlenmesini azaltmak derunin yemeniz gerekenler; Meydana getirilen boşlukştırmalara nazaran sonuç ve göveri bakımından ensesi kalın beslenmek, kalça kireçlenmesi riskini azaltır. Bu sebzelerin canlı daşeni diallil disülfitindir. Elma, muz, armut, şeftali, kavun, üzüm ve kuru meyveler, soğan, pırasa ve sarımsak üzere sebzeler kalça kireçlenmesi riskini azaltır.

kireçlenme ne iyi gelir

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.